Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))»

Посади, які може обіймати фахівець

Переваги освітньо-професійної програми

Освітньо-професійні програми

ОПП «А4.021 Середня освіта (Мова і література (англійська))» (Магістр) – 2025

ОПП «А4.021 Середня освіта (Мова і література (англійська))» (Магістр) - 2024

ОПП «А4.021 Середня освіта (Мова і література (англійська))» (Магістр) - 2023

Рецензії

Рецензія ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» Міщенко М.

Рецензія ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» Сафонова Н.

Громадське обговорення проєкту освітньої програми

Освітні компоненти ОПП

Методологія науково-педагогічних досліджень

Менеджмент в освіті

Англійська мова

Новітня зарубіжна література

Технології навчання англійської мови

Технології вивчення зарубіжної літератури

Лінгвокраїнознавство англомовних країн

Англійська література

Англомовне академічне письмо та академічна доброчесність

Виробнича практика в закладі загальної середньої освіти

STEAM-орієнтоване навчання англійської: інтеграція мови з природничими дисциплінами

Літературна історія коміксу: від гравюри до манґа

Інноваційні технології в освіті

Основи безбар'єрності в освіті

Цифрові інструменти Google в освіті

Навчально-методичні матеріали

Угоди та договори

Опитування

Анкетування

Анкета щодо якості освітньо-професійної програми (1 курс) - (Магістр)

Опитування щодо якості освітньо-професійної програми А14.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» для 1 курс другого (магістерського) рівня вищої освіти

Анкета щодо якості освітньо-професійної програми (2 курс) - (Магітр)

Опитування щодо якості освітньо-професійної програми А14.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» для 2 курс другого (магістерського) рівня вищої освіти

Анкета щодо якості освітньо-професійної програми (Випускники)

Опитування щодо якості освітньо-професійної програми А14.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» для випускників другого (магістерського) рівня вищої освіти

Анкета щодо якості освітньо-професійної програми (Викладачі)

Опитування щодо якості освітньо-професійної програми А14.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти для викладачів

Анкета щодо якості освітньо-професійної програми (Стейкхолдери)

Опитування щодо якості освітньо-професійної програми А14.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти для стейкхолдерів

Зовнішнє забезпечення якості

Експертні висновки 014 Середня освіта (Англійська мова і література) (Магістр)

Сертифікати про акредитацію освітніх програм ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) (Магістр)

Новини ОП

Популяризація науки

Наука

Педагогічні інновації

Популяризація науки

Наука

Педагогічні інновації

Конференція UALTA-2025: сучасні підходи до мовного оцінювання

24-25 жовтня 2025 року відбулася науково-практична конференція “Assessment Literacy in…

27 Жовтня 2025

Детальніше

Академічна доброчесність

Наука

Цінності

Академічна доброчесність

Наука

Цінності

Академічне письмо, доброчесність і ШІ – крок до відповідального навчання здобувачів вищої освіти

23 жовтня бібліотека Бердянського державного педагогічного університету організувала онлайн-зустріч для…

27 Жовтня 2025

Детальніше

Стейкхолдери

Гостьові лекції

Інтернаціоналізація

Стейкхолдери

Гостьові лекції

Інтернаціоналізація

Teaching Unplugged від Скотта Торнбері у навчанні англійської мови

6 жовтня здобувачі вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами…

9 Жовтня 2025

Детальніше

Студентська наука

Академічна мобільність

Гостьові лекції

Інтернаціоналізація

Гостьові лекції

Стейкхолдери

Інтернаціоналізація

Гостьові лекції

Стейкхолдери

Teaching Unplugged від Скотта Торнбері у навчанні англійської мови

6 жовтня здобувачі вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами…

9 Жовтня 2025

Детальніше